Subject: Autoriõiguse seaduse seaduseelnõu väljatöötamiskavatsus. Eesti Ringhäälingute Liit MTÜ kommentaarid
From: "Hanno Kindel" <[email-masked]>
To: "info.jm",Brigita Rästas, "JM info Shared MB"
Cc: "Karin Kundla" <[email-masked]>, "Signe Suur" <[email-masked]>, "Kristiina Bernhardt" <[email-masked]>,Mai Kroonmäe <[email-masked]>, "Risto Rosimannus" <[email-masked]>, "Siim Pohlak" <[email-masked]>, "Gunnar Siiner" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 14:44:32 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Ringhäälingute Liit MTÜ kommentaarid autoriõiguse seaduse 
seaduseelnõu väljatöötamiskavatsuste osas.

Lugupidamisega,
Hanno Kindel
Eesti Ringhäälingute Liit MTÜ
Tegevjuht
M: +372 5155650

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> Kontakt | Eesti Ringhäälingute Liit
 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> ringhaaling.ee
 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 2, 2024 11:11 AM
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>; Eesti 
Advokatuuri IP/IKT komisjon <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit 
<[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>; Tartu 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Harju Maakohus Tallinna kohtumaja 
<[email-masked]>; Pärnu Maakohus <[email-masked]>; Tartu 
Maakohus <[email-masked]>; Viru Maakohus <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikooli õiguse 
instituut <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste 
Instituut <[email-masked]>; Eesti Autorite Ühing <[email-masked]>; Eesti Esitajate 
Liit <[email-masked]>; Eesti Fonogrammitootjate Ühing <[email-masked]>; Eesti 
Audiovisuaalautorite Liit <[email-masked]>; Eesti Näitlejate Liit 
<[email-masked]>; Eest Filmi Esmasalvestuse Tootjate Ühing 
<[email-masked]>; Eesti Autoriõiguste Kaitse Organisatsioon 
<[email-masked]>; Eesti Meediaettevõtete Liit (EML) 
<[email-masked]>; Eesti Kirjastuste Liit <[email-masked]>; 
MTÜ Wikimedia Eesti <[email-masked]>; Eesti Ringhäälingute Liit 
<[email-masked]>; AS Ekspress Grupp <[email-masked]>; 
[email-masked]; AS Õhtuleht Kirjastus 
<[email-masked]>; Bonnier Grupp <[email-masked]>; AS All Media 
Eesti <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti Filmirežissööride Gild 
<[email-masked]>; Eesti Stsenaristide Gild 
<[email-masked]>; Eesti Dokumentalistide Gild 
<[email-masked]>; Eesti Filmi Instituut <[email-masked]>; Kultuuri 
Koda <[email-masked]>; Eesti Rahvusringhääling <[email-masked]>; Eesti 
Interpreetide Liit <[email-masked]>; Eesti Kirjanike Liit 
<[email-masked]>; Eesti Heliloojate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Interneti Sihtasutus <[email-masked]>; MTÜ Internet Society Estonia 
<[email-masked]>; Eesti Ajakirjanike Liit <[email-masked]>; Eesti Kinoliit 
<[email-masked]>; Riigikogu Kantselei <[email-masked]>
Subject: Kiri

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
seaduseelnõu väljatöötamiskavatsus.
Tagasisidet ootame 05. veebruariks 2024

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/303c69a5-e75f-4496-abff-b5c5067a3f8d

Pealkiri: Autoriõiguse seaduse seaduseelnõu väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 02.01.2024

Registreerimise number: 8-3/11-1.

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/>

 <https://ringhaaling.ee/kontakt/> Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
www.just.ee